Dealer Auto – comercializează toate mărcile de autoturisme! Pe lângă ofertele 100% sigure ale tuturor autoturismelor noastre, vă oferim și posibilitatea unei finanțări atât pentru Persoane Fizice cât și pentru Persoane Juridice.
Rapiditate – totul se întâmplă într-o singură zi, în oricare din locațiile noastre, economisind astfel timp şi energie.
Siguranţă – evaluare tehnică, certificat de garanţie şi istoric demonstrat al maşinii. Testăm toate autoturismele vândute cu rigurozitate şi garantăm juridic kilometrajul fiecărui autoturism comercializat.
Buy-back – achiziţionarea maşinii actuale, indiferent de marcă, în schimbul vânzării unui alt autovehicul din stoc sau la comandă.
Lease-back– achiziţionarea autovehiculului chiar dacă face obiectul unui contract de leasing sau credit.
Import maşini la comandă – în cazul în care nu găsiţi în parcul nostru maşina potrivită, putem pentru dumneavoastră autoturismul căutat, oferindu-vă consultanţă în alegerea celei mai bune variante.
Asigurări – prin consilierii nostrii asigurări vă putem oferi poliţe RCA şi CASCO.
Mașina – un obiect atât de necesar și de util la casa omului – am dori să funcționeze ideal și să nu se defecteze niciodată. Dar pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să facem mici eforturi financiare și psihice (pentru a ne putea lipsi de aceasta pe perioadele acordate REVIZIILOR).
Capacitatea ce trebuie să o îndeplinească un autoturism este FIABILITATEA (funcționarea fără defecțiuni într-un interval de timp, în anumite condiții). Pentru a mări fiabilitatea, se recomandă efectuarea așa ziselor REVIZII, cuvânt din ce în ce mai uitat de către toți deținătorii de autovehicule.
Pentru prevenirea defectării accidentale (un lucru neplăcut mai ales când există un plan în derulare), trebuie executate lucrări de întreținere care constau în:
Ținând cont de importanța acestora, fiecare producător de autovehicule și-a implementat la bordul acestora un sistem de semnalizare al perioadelor în care se vor executa aceste revizii. Cel mai întâlnit caz este aprinderea la bord a lămpii cu inscripția SERVICE sau afișarea unui anunț cu distanța necesară de parcurs în km pană la aceasta. În acest mod, deținătorul va fi informat în legătură cu ceea ce are de făcut, adică să se prezinte la un service auto autorizat în vederea efectuării lucrărilor necesare.
Pentru o mai bună înțelegere a acestor lucrări, este necesară o explicație detaliată
Se execută lucrări de verificare și întreținere:
Se execută lucrări de verificare și remediere:
Se execută lucrări de verificare și remediere:
Se execută lucrări de verificare și întreținere:
Rezultatele unei revizii de gradul I sunt edificatoare și reduc foarte mult posibilitatea apariției unei defecțiuni neprevăzute. În plus, ajută și la realizarea unui plan de reparații pentru viitoarea revizie, putându-se evalua din timp necesarul de piese și costuri pentru reparații Revizia de gradul I duce la creșterea fiabilității autovehiculului, utilizării lui în condiții de maximă siguranță și răspunderii eficiente la comenzi. După efectuarea succesivă a 3 revizii de gradul I, se va executa revizia de gradul II.
Această revizie necesită lucrări mai laborioase ce implică: demontări, curățări, reglări, schimbări de piese și efectuarea unor teste aproape la toate sistemele.
Se execută toate lucrările ca și în cadrul reviziei de gradul I, plus următoarele:
Se execută la trecerea dintr-un sezon în altul: la sfârșitul toamnei (în lunile octombrie și noiembrie), și la începutul primăverii (în lunile martie și aprilie). Cea mai importantă este cea de toamnă când autovehiculul trebuie sa fie pregătit pentru funcționarea pe timp de iarnă (condiții grele și solicitante pentru mașină).
Cele mai importante și de bază lucrări din cadrul reviziei de toamnă sunt:
În cadrul reviziei sezoniere de primăvară se execută aceleași lucrări ca și la Revizia tehnică de gradul I (Rt 1), dar se completează cu câteva lucrări în plus, cum ar fi:
Se execută cu ocazia apariției unei defecțiuni cauzate de:
În timpul efectuării acestor lucrări trebuie să se studieze și eventualele alte efecte ale cauzei defecțiunii apărute, pentru a nu pune în pericol de defectare și alte componente.
Aceste defecțiuni pot cauza mari neplăceri și cheltuieli proprietarului de autovehicul, de aceea este FOARTE IMPORTANT să acordăm o maximă importanță reviziilor de toate gradele. Mai bine previi decât să repari!
O MAȘINĂ BUNĂ ESTE ACEEA CARE ÎȚI ADUCE SATISFACȚII CU CHELTUIELI mici!
Deci, este o necesitate stringentă:
Se execută în cazul în care în timpul reviziilor nu se mai pot efectua lucrări de readucere la starea tehnică de funcționare, adică starea prea avansată de uzură a componentelor și subansamblelor autovehiculului. Aceste lucrări sunt ample, complexe și costisitoare și se execută într-o perioadă mai lungă de timp.
De exemplu:
Un rol importat în funcționarea optimă a unei mașini îl joacă sistemul electric, exact ca și sistemul nervos al unui organism. Acest sistem este foarte complex, format în general din:
Bateria are rolul de a înmagazina energie electrică la un nivel de tensiune optim de funcționare al sistemului electric, care, în funcție de construcție, poate fi de 6V, 12V, 24V
Bateria se găsește de obicei sub capota față, în compartimentul motorului, în habitaclul mașinii (sub scaun sau podea) sau în portbagaj. Aceasta poate să difere ca dimensiune de la un autovehicul la altul (lungime, lățime și înălțime; dimensiunea este dată de locașul în care este fixată), și din punct de vedere al curenților de descărcare.
Bateria se găsește de obicei sub capota față, în compartimentul motorului, în habitaclul mașinii (sub scaun sau podea) sau în portbagaj. Aceasta poate să difere ca dimensiune de la un autovehicul la altul (lungime, lățime și înălțime; dimensiunea este dată de locașul în care este fixată), și din punct de vedere al curenților de descărcare.
Culoarea neagră indică o descărcare acută, sub nivelul funcțional, fiind necesară o încărcare urgentă a bateriei.
Culoarea galbenă indică un nivel scăzut al electrolitului, fiind necesară completarea cu apă distilată.
Culoarea verde indică o stare bună de funcționare, cu un nivel de tensiune optim pentru funcționarea sistemului electric.
Este bine de știut că o baterie ținută mult timp în această stare poate să ducă la defectarea ireversibilă a acesteia datorită sulfatării suprafețelor plăcilor.
O baterie nu are o durată de funcționare bine determinată, ci depinde de mai mulți factori, precum:
Verificarea acestui sistem se face în mod periodic odată cu efectuarea reviziei tehnice (indiferent de grad), dar se acordă o atenție mai mare acestuia în cadrul reviziei sezoniere de toamnă. Atunci se măsoară următoarele:
adică se înseriază în circuitul de minus al bateriei cu instalația autovehiculului un ampermetru sau un clește ampermetru și se citește valoarea curentului absorbit de sistem care nu are voie să depășească o valoare de 50mA, maxim 70mA. Dacă este sesizată o valoare mare, se trece la depistarea circuitului problematic, reconectând pe rând siguranțele de alimentare ale acestora, sesizând scăderea curentului la deconectarea acelui circuit.
O staționare mai lungă a autovehiculului cu un curent de staționare mare duce la descărcarea mai rapidă a bateriei, de aceea este recomandat ca pe perioade mai lungi de staționare să se deconecteze borna MINUS a bateriei.
Orice deconectare a bateriei de la sistem trebuie să se facă mai întâi de la borna MINUS, apoi PLUS, iar montarea este inversă demontării: PLUS, apoi MINUS. Dacă o baterie este lăsată nefuncțională, este recomandat a se verifica, a se efectua o încărcare completă până la atingerea a 12V, 6V, a se curăța de orice mizerie sau depuneri (în special în zona bornelor pentru a nu se crea curenți de descărcare în aceste zone), și a se efectua o încărcare periodică pentru a nu se degrada (bateria se sulfatează – proces ireversibil, ducând la degradarea acesteia).
în mai multe regimuri de funcționare, adică:
Este recomandat ca nivelul concentrației de acid al electrolitului să se găsească între valorile 1,26 – 1,28 g/cm3. Măsurarea nivelului se execută cu un densimetru, în funcție de temperatura electrolitului.
Este recomandat ca nivelul concentrației de acid al electrolitului să se găsească între valorile 1,26 – 1,28 g/cm3. Măsurarea nivelului se execută cu un densimetru, în funcție de temperatura electrolitului.
Este un generator trifazat de tensiune continuă (redresată), care are rolul de a menține tensiuni și curenți de încărcare ai bateriei în funcție de starea de consum a sistemului electric al autovehiculului.
Alternatorul este o piesă importantă a sistemului electric, fiind antrenat de motor cu ajutorul curelei de transmisie.
Parametrii de funcționare sunt cei menționați la capitolul BATERIE. Revizia alternatorului este importantă și este necesară pentru a se evita defectarea acestuia în timpul funcționării. În cadrul reviziei alternatorului sunt importante mai ales constatarea gradului de uzură al periilor și colectorului rotorului acestuia, starea punții redresoare, contactelor, fuliei și a rulmenților. Repararea acestor piese se face doar de către personal instruit, calificat și autorizat.
Au rolul de a face conexiunea între piesele electrice fără a deforma caracteristicile semnalelor, tensiunilor sau curenților între acestea. De aceea este necesar a se verifica perfecta continuitate a acestora și traseul pe care sunt montați, pentru a se evita deteriorarea izolației și integritatea acestora. Verificarea conectorilor (mufelor) prin deconectare poate duce la descoperirea unor oxidări în interiorul acestora și evitarea funcționării defectuoase ale acestora. Majoritatea defecțiunilor de funcționare ale unei mașini se datorează acestor elemente.
Au rolul de a menține funcționarea autovehiculului în parametri normali. Acestea sunt elemente sensibile la factori externi (vibrații, șocuri mecanice și electrice, solvenți de toate tipurile – inclusiv apa, temperaturi ridicate ș.a.), de aceea este recomandată verificarea stării de fixare a acestora, cât și starea de protecție împotriva acestor factori dăunători.
În concluzie, toate elementele sistemului electric au importanța lor, iar noi trebuie să acordăm atenție sporită REVIZIILOR, implicit, efectuării tuturor lucrărilor din cadrul fiecăreia.